Actie: gratis speaker bij aankoop Samsung Galaxy A3 of A5

Actie: gratis speaker bij aankoop Samsung Galaxy A3 of A5

Ben jij van plan binnenkort een Samsung Galaxy A3 2017 of Samsung Galaxy A5 2017 aan te schaffen? Dan hebben wij goed nieuws voor je. Samsung heeft een tijdelijke actie waarbij je bij aankoop van een exemplaar een gratis Samsung Level Box Slim krijgt. Hoe de actie precies werkt, wat je moet doen en wat de voorwaarden zijn wordt duidelijk in dit artikel.

Level Box Slim

De Level Box Slim is een draadloze speaker die werkt door middel van Bluetooth techniek. De speaker is gemaakt door Samsung zelf en biedt hoogwaardige kwaliteit audio zonder in te boeten qua gebruikersgemak. Door zijn mooie, elegante design kun je de speaker immers overal gemakkelijk mee naartoe nemen. De Level Box Slim is daarmee ideaal voor de aanstormende zomer periode. Even gezellig met je vrienden in het park zitten? Alles wordt beter met aangename muziek. Normaliter kost de speaker 99,95 euro, maar voor jou is hij dus gratis.

Voorwaarden van de actie

De actie is geldig op Samsung Galaxy A3 2017 en Samsung Galaxy A5 2017 toestellen die zijn aangeschaft tussen 1 mei en 2 juli 2017. Het is hierbij belangrijk dat je het toestel aanschaft bij een erkende wederverkoper van Samsung producten omdat de actie werkt door middel van het invoeren van de juiste EAN-code. Dit is een code waarmee Samsung kan zien voor welk land jouw telefoon is gemaakt. Niet officieel aangesloten Samsung verkopers halen hun toestellen vaak uit het buitenland, waardoor ze uitgesloten worden van deze actie. Erkende verkopers zijn onder meer Coolblue, Mediamarkt, Bol.com, Mobiel.nl, Telecombinatie en natuurlijk de eigen Samsung winkel.

Wat moet je doen?

Zodra je een toestel in deze periode hebt aangeschaft is de rest van het proces heel gemakkelijk. Het enige dat je bij de hand hoeft te houden is de aankoopbon, een foto van je streepjescode en het IMEI nummer van je telefoon. Van al deze codes dien je een foto te maken en te uploaden naar de officiële Samsung website. De streepjescode en IMEI nummer vindt je meestal op de achterkant van de verpakking en vormen voor Samsung een punt van herkenning. Je kunt het formulier tot uiterlijk 16 juli 2017 insturen. Samsung streeft ernaar de Level Box Slim binnen zes weken na aanmelding te verzenden.

Bekijk het laatste nieuws over Samsung:
Michel van 't Klaphek
Over de auteur: Michel van 't Klaphek

Sociaal geograaf en planoloog in opleiding. Had eigen webshops met tweedehands smartphones en tablets. Deze voorliefde voor tech is omgezet in de vele nieuwsberichten voor Telefoonabonnement.nl. Sportief, sociaal.

Neem gerust contact op:      0318 - 30 97 26

Reacties (19)
v vangansbeke schreef op 17 mei 2017 om 19:06

Ik kocht een galaxy A3 maar het lukt me niet de level box aan te vragen .graag wat info .welke site ?

Michel van 't Klaphek schreef op 17 mei 2017 om 20:16

Hallo,

Via de volgende website kunt u de speaker aanvragen, het wijst zichzelf:https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/5FFQJ6UCBD9GV/
Met vriendelijke groet,

Michel van ’t Klaphek

Roderick schreef op 22 mei 2017 om 16:30

Ik heb hetzelfde probleem. De site werkt/opent niet?!

fredverdonk schreef op 11 juni 2017 om 00:30

Als je naar http://www.samsung.com/promotie gaat dan moet het lukken dan een kopie van het serienummer en meinummer en aankoopbon in scannen .Dan krijg je binnen een paar dagen reactie . Succes

Yvonne van Peer schreef op 27 juni 2017 om 09:31

Mijn EAN nummer klopt niet! Zal eens terug naar Ritel gaan.

Carla schreef op 27 juni 2017 om 14:33

Heb de a5 gekocht 14-06 bij media markt speaker dag erna aangevraagd .ben tot heden aan het wachten nog steeds geen speaker ontvangen.

Cody schreef op 1 juli 2017 om 13:07

Carla, ik had ergens gelezen dat samsung zijn best doet om de speakers binnen 6 weken te versturen. Het kan dus nog wel even duren.

Heleen de Lang schreef op 17 juli 2017 om 14:27

Ik en al jaren een abonnement bij tele2 en een Samsung telefoon. Mijn abonnement loopt 16 augustus 2017 af. Ik heb tele2 gebeld en kreeg 3 maanden vroeger, eind april de nieuwe samsung telefoon. Nu las ik dat er een aanbieding is met een speaker erbij.
Die ik heel graag zou willen hebben.
Die paar dagen daar maken jullie je toch niet druk om. Mijn Imeinr. 357661084062353/
Zou ik wel fantastisch vinden.

Ad schreef op 20 juli 2017 om 00:03

Aangemeld, alle nummers van de A5 doos doorgegeven. En ja hoor. de bevestiging dat alles klopt. binnen 6 weken wordt de levelbox afgeleverd. Dat is dus wel 6 weken wachten vanaf 22-06-2017 .

Marlou schreef op 20 juli 2017 om 21:54

Tijdje geleden de a5 gekocht. Reactie ontvangen dat mijn aankoop datum niet klopt. Weet niet meer precies wanneer ik het toestel online bij Samsung besteld heb. Hoe kan ik hier achter komen. T staat niet op de pakbon. Even bellen met Samsung? Mvg

Michel van 't Klaphek schreef op 21 juli 2017 om 07:56

Goedendag Marlou,
Indien u de telefoon bij Samsung via de website heeft besteld, heeft u als het goed een e-mail ontvangen toen u het product bestelde. In deze mail treft u waarschijnlijk ook de factuur. Dit is de aankoopdatum.
Groet, Michel

h Lensen schreef op 23 juli 2017 om 22:20

er zou nu een aktie zijn met een gratis camera maar die zie ik nergens, iemand een idee

Jennifer schreef op 1 augustus 2017 om 11:27

Hele mooie actie echter als je via deze site naar beneden scrolt naar de mogelijke aanbiedingen van diverse providers zoals ben, tele 2 en Hollandse nieuwe kom je uit bij belsimpel en zij ondersteunen deze actie niet. Met dus op waar je besteld en dan je een Nederlands toestel heb met een juiste barcode etc.

Stijn schreef op 5 augustus 2017 om 22:24

Galaxy A3 2017 gekocht maar site om Samsung account te registreren werkt niet en geeft een foutmelding.

Jose Bosma schreef op 8 augustus 2017 om 16:47

Ik heb op 28 juli 2017 de Samsung Galaxy A3 gekocht bij de media markt in Doetinchem. De verkoper gaf aan dat de actie met de Level Box erop van toepassing zou zijn. Nou lees ik hier dat de aankoopdatum tot 2-7-2017 mag zijn. Wat klopt nu. Heb ik verkeerde info gekregen?

Karlijn schreef op 10 augustus 2017 om 12:47

Precies hetzelfde probleem! Galaxy A3 in Utrecht, Mediamarkt gekocht en ook de vermelding (schriftelijk en verbaal) dat het boxje er nog bij zou komen!

Pieter schreef op 16 augustus 2017 om 12:01

Ook ik heb al weken geleden een bevestiging gekregen dat alles in goede orde is ontvangen, maar sindsdien niets meer vernomen !! Zou graag alsnog een bevestiging krijgen dat alles nog steeds in gang is, maar begin er langzaam aan te twijfelen.

van den Akker schreef op 12 september 2017 om 14:34

Ik de speaker bijna 3 maanden geleden aangevraagd maar ik heb nog steeds niets ontvangen.

W mostert schreef op 13 september 2017 om 13:58

Ik krijg een mail dat de slim level box binnen enkele dagen binnen komt er staat een code bij die kan ik invullen op post.nl heb dat gedaan komt er op te staan geen verzending gevonden