OnePlus Pop-up
8 juni 2016 door in OnePlus.

OnePlus lanceert 14 juni zijn nieuwe vlaggenschip de OnePlus 3. Voor het evenement krijgt een selecte groep van 30 gelukkige de mogelijkheid het toestel te testen. Een dag na de 3D lancering tref je de OnePlus 3 al fysiek aan in een van de pop-up evenementen in Europa, India en de Verenigde Staten.

Het Chinese bedrijf bestaat pas sinds 2013 maar het merk heeft al snel naam gemaakt met bijzondere marketingacties en indrukwekkende toestellen. Het succes, gecombineerd met een beperkte voorraad, van het eerste toestel dwong het bedrijf ertoe een uitnodigingssysteem te hanteren voor de verkoop. Ook met de lancering van de OnePlus 3 handelt de Chinese fabrikant anders. Voor de lancering krijgt een groep van 30 deelnemers de kans om het toestel te testen.

The Lab

Voor de onthulling krijgen 30 mensen uit de community van OnePlus de mogelijkheid het nieuwe vlaggenschip te testen. Een groep van bijna 16.000 mensen had zich opgegeven om het nieuwste toestel te zien en testen. Uit die groep heeft OnePlus 60 mensen gekozen en daarvan blijven er 30 over. Via de homepage van van de smartphonefabrikant kunnen jij en ik uit de 60 gekozen mensen de resterende 30 kiezen.

OnePlus Lab

Met ‘The Lab’ wil OnePlus feedback en hulp vanuit zijn klanten ontvangen en de samenwerking tussen consument en het bedrijf naar het volgende niveau brengen. Zij kunnen zelf het toestel beoordelen, testen en de camera´s zien schieten. In het Lab werkt de fabrikant direct samen met zijn community om producten nog beter te maken. In de woorden van OnePlus: “We built OnePlus together. Your feedback and participation help guide everything we do, and it’s time to take that collaboration to the next level. Here in the Lab, we’ll be working directly with the community – to make things better.” 

Nieuwe smartphone verkooppunten, pop-up stores

Na een kleine voor-lancering in de vorm van een TestLab kunnen we 14 mei genieten van een Virtual Reality lancering van de nieuwe OnePlus 3. Een voorproefje van die lancering vind je onderaan deze pagina. Na de lancering heeft de Chinese fabrikant enkele ‘Pop-up evenementen’ aangekondigd. Die vinden plaats in zeven steden in Europa, India en de Verenigde Staten. Je kunt de pop-up evenementen bezoeken om het toestel als één van de eerste in handen te hebben of het daar direct te kopen. Iedereen wordt uitgenodigd om naar deze pop-up events te komen. “U hoeft niet aan te melden. Iedereen is welkom voor de presentatie en de verkoop van de OnePlus 3.

Een zeer bijzondere marketingstrategie en deze pop-up evenementen zouden nog wel eens een enorme hit kunnen worden. De pop-up store zijn 3 uur open en sommigen een hele dag en je vindt ze in de volgende steden:

  • New York – 15 juni, 7-10 uur, 134 Prince St.;
  • Parijs – 15 juni, 11:00, 213 Rue Saint Honoré;
  • Londen – 15 juni, 7-10 uur, 53 Brushfield St.;
  • Berlijn – 15 juni 7-10 uur, Linienstraße 40;
  • Mumbai – nog geen locatie;
  • New Delhi – nog geen locatie;
  • Bangalore – nog geen locatie.

 

Is de afstand voor die steden te groot? Dan kun je genieten van de OnePlus 3 lancering in virtual reality. Je kunt hiervoor een app downloaden “The Loop” en een VR-headset is niet perse nodig. De OnePlus 3 beschikt over een Snapdragon 820, 4 GB of 6 GB werkgeheugen en 32 tot 128 GB opslag achter een 5,5-inch Full HD-scherm.

Geef een reactie

nieuwste smartphones
Nieuwste smartphones
goedkoopste smartphones
Goedkoopste smartphones
populairste smartphones
Populairste smartphones