GSMweb
  • Contactinformatie

  •  
  • Telefoon:
  • 020-7766355
    (ma-vr 9:00 - 21:00, zaterdag 10:00 - 17:00)
  •  
  • Email:
  • info@gsmweb.nl
  •  
  • Website:
  • www.gsmweb.nl
  •  
  • Postadres
    GSMweb.nl
    Van Marwijk Kooystraat 10-A
    1114 AG Amsterdam-Duivendrecht

GSMweb informatie

Een van de oudste telecom webwinkels moet beslist GSMWeb.nl zijn. Het bedrijf is inmiddels ruim 17 jaar actief op deze online markt en heeft in die tijd een enorme naam en een enorme klantenkring weten op te bouwen. De webwinkel biedt een ruim assortiment van toestellen aan, maar ook van vrijwel elke provider zijn de abonnement weer makkelijk terug te vinden. Dankzij het ruime aanbod heeft GSMWeb zich in al die jaren als een serieuze speler in de markt weten te zetten en wordt dan ook als een van de grootste online telecomwinkels gezien.

Iedereen kan slagen

De online winkel GSMWeb biedt hun diensten aan voor zowel de particulieren markt als voor de zakelijke markt. In beide gevallen kun je rekenen op forse kortingen en zijn de kortingen elders niet zo hoog als binnen deze webshop. Alles is overzichtelijk gerangschikt en je kunt makkelijk tot een keuze komen, maar ook de geboden informatie over het toestel en het abonnement is meer dan ruim voldoende. Bij veel andere webshops moet je vaak nog even doorklikken voor dat extra stukje informatie en binnen deze webshop is alles helder en kun je nooit voor verrassingen komen te staan.

Compleet aanbod

GSMWeb is misschien wel de meest complete online telecomwinkel met de meeste ervaring. Vrijwel elke provider is vertegenwoordigt op zowel de particuliere markt als op de zakelijke markt en heb je keuze uit nieuwe abonnementen, verlengingen of SIM Only. Juist door deze enorme diversiteit is het altijd mogelijk om een passende smartphone of een passend abonnement te vinden en dat ook nog eens met hoge kortingen. En je kunt gerust stellen dat het ook een betrouwbare partij is, want met een bestaan van inmiddels ruim 17 jaar kun je makkelijk zeggen dat deze webwinkel niet snel meer zal verdwijnen uit het digitale straatbeeld.

Bezoek GSMweb »

GSMweb aanbiedingen

1
Apple iPhone 7
iPhone 71500 minuten / sms / MB€ 36,00 p/m
Bekijk aanbieding
2
Apple iPhone 7 Plus
iPhone 7 Plusonbeperkt bellen / sms + 1.5GB€ 46,00 p/m
Bekijk aanbieding
3
Apple iPhone 7 Plus 128GB
iPhone 7 Plus 128GBonbeperkt bellen / sms + 1GB€ 48,50 p/m
Bekijk aanbieding
4
Apple iPhone 7 128GB
iPhone 7 128GBonbeperkt bellen / sms + 1.5GB€ 46,00 p/m
Bekijk aanbieding
5
Sony Xperia XZ
Sony Xperia XZ1000 minuten / sms / MB€ 33,00 p/m
Bekijk aanbieding
Bekijk alle GSMweb aanbiedingen

Reviews

Gemiddelde beoordeling:
Door: Nico uit HilversumLEES DIT GOED EN WEES GEWAARSCHUWD !! Gsmweb.nl 28 December 2015 verleng ik mijn contract en kies de Galaxy s6 edge plus in het goud (Gold). Je krijgt dan een Sms, waarin je word verwezen naar een site om de aanvraag te bevestigen. 5 Januari 2016 zie ik in de App van mijn provider dat mijn contract is verlengd, maar ik heb op dat moment nog geen telefoon ontvangen of een dergelijk mailtje daarvan. Dus ik bel met Gsmweb, en daar kreeg ik te horen dat het toestel niet leverbaar is i.v.m geen voorraad, en dat de levering misschien wel weken kon gaan duren ! Dus ik zeg, nou dan wil de overeenkomst NU ontbinden, want ik verleng juist mijn contract omdat ik een Telefoon nodig heb. Nee, meneer u kunt niet annuleren zegt de dame aan de telefoon, dit staat in onze voorwaarden, dus ik zeg : Die ga ik dan eens even bekijken en hang op. En tot mijn verbazing zie ik staan : 6. Ontbinding van de Overeenkomst 6.1 Voor zover niet anders aangegeven heeft Opdrachtgever die met GSMWEB een koop op afstand heeft gesloten in de zin van artikel 7:46a sub b BW, het recht de overeenkomst te ontbinden binnen veertien kalenderdagen na ontvangst. Indien opdrachtgever een abonnement voor mobiele telefonie afsluit en daarbij aangeeft dat het abonnement per direct dient in te gaan, geldt dit recht ook. Dus ik bel terug en geef dit aan, dat ik uiteraard wel degelijk de overeenkomst kan annuleren, want het staat duidelijk in hun voorwaarden. Nee zegt de dame, u heeft zeker onze FAQ nog niet ontdekt...waarop ik zeg WATTE.....kijkt u maar eens onder 4.16A zegt ze toen. Vraag 4.16 A Ik heb mijn bestelling met een abonnement ontvangen. Alles werkt. Ik wil echter afzien van de aankoop en mijn abonnement annuleren. Kan dit? Na goedkeuring van de provider is annulering niet meer mogelijk. Als blijkt dat u een ander aanvraag had willen indienen, kunt u contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat mogelijk is. In het geval van problemen met de dekking kan een annulering aangevraagd worden bij de provider. Het betreffende netwerk beoordeelt of in uw buurt voldoende dekking is en beslist of het contract geannuleerd kan worden. GSMWEB.NL is geen partij bij het contract tussen u en het netwerk en kan de beslissing van het netwerk niet beïnvloeden. Dus ik ging hier tegen in en zeg, luister...als ik op 28 december 2015 een aanvraag doe en een Galaxy s6 edge plus in het goud (Gold) uitkies, en jullie zien op dat moment dat deze niet op voorraad is, dan dienen jullie mij daarvan toch op de hoogte te stellen ? En dan te vragen, wilt u een ander toestel of een andere kleur of zoiets dergelijks, zodat ik dan kan beslissen of ik de aanvraag wil doorzetten ? Nee, dat doen wij niet ! Maar nu komt het : Ik bel mijn provider en vraag hun raad en vraag of zij dit niet kunnen annuleren, maar het antwoord bleek helaas, nee ! Toen zegt mijn provider , ik zie dat uw contract is verlengd bij ons door Gsmweb mét een IMEI nummer van een s6 edge plus ZILVER....HUH, ik zeg nee, hoor, ik heb een "Gold" besteld en nog niets eens ontvangen. Dus ik voor de 7e keer weer bellen met Gsmweb en vertel dit, nou toen kreeg ik meerdere smoezen, te weten : Nee meneer, als wij in december uw aanvraag niet direct hadden doorgestuurd naar uw provider en dit pas in Januari hadden gedaan had dit voor u nadeliger geweest I.v.m. prijsstijgingen.....en inderdaad, het is niet echt netjes van ons, dat wij een ander Imei nummer gebruikt hebben, maar we konden even niet anders. Ik zeg tegen die dame, dit is fraude toch ?.......jullie stampen mijn aanvraag erdoor heen naar mijn provider met een vals Imei nummer van een zilveren s6 i.p.v een "gold".........terwijl jullie wisten dat de "Gold" niet op voorraad was ? Ja helaas meneer, u kunt hier niets tegen doen en nu moet u afwachten totdat wij uw toestel weer binnen krijgen ! Maar goed, helaas te laat ben ik reviews gaan bekijken met Google en blijken er vele mensen te zijn met (bijna) hetzelfde probleem, leveringsproblemen ! KIJK dus goed uit en bestel helemaal niets bij GSMWEB.NL, want ze komen de afspraken NIET na en je hebt helemaal niets in te brengen ! Op hun site staat b.v dat je gekozen toestel in voorraad is, terwijl dit niet het geval is. Het gaat hun dus alleen maar om het verlengen en/of afsluiten van een contract !! En de klant stelt bij hun niets voor ! Want als je vraagt naar een leidinggevende, dan is die telefonisch in gesprek, en/of een ander zegt doodleuk, we hebben geen leidinggevende. Ze reageren niet of nauwelijks op email en de mensen achter de telefoon zijn zo goed geïnstrueerd en weten exact wat ze zeggen moeten ! Het enige wat je zou kunnen doen, is een rechtszaak aanspannen omdat je in je gelijk staat, ook volgens de consumentenbond (die ik heb gebeld), zij hebben die site nagekeken en zeggen u heeft zeker wel het recht om te annuleren ! Maar ja, ik heb er geen zin in om maanden te procederen helaas ! Maffiapraktijken zijn het ! Gewoon niets bestellen daar, er zijn genoeg andere site ! Kijk anders maar even op google.nl, en zoek op review gsmweb.nl....en aanschouw hoeveel mensen deze klachten hebben. Bij plaatsing van dit bericht heb ik nog steeds geen telefoon ontvangen, en krijg nét een email, dat het nog wel even kan gaan duren..pfftttt. OPPASSEN DUS EN NIETS BESTELLEN DAAR DUS !!!
Prijs
Kwaliteit
Klantenservice
Totaalscore
Door: Marcel Jacobs uit UithoornOngeveer 2 weken zonder abonnement gezeten zakelijk op 2 telefoons. We hadden een nieuwe aanbieding gekregen van GSMweb. Waar we al jaren klant van waren. Aangegeven dat we IPone 5 telefoons hebben( deze zijn al eerder door hun aan ons verkocht dus je denkt dat dit wel bekend is). De kaartjes werden netjes per post verstuurd. Het een abonnement ging in op 28 juli de andere na een speciaal mailtje op 1 oktober. Ik heb verder niet naar het kaartje gekeken. Op 29 juli wilde ik het kaartje omzetten. Helaas deze paste deze niet. Dit kan gebeuren: gebeld voor een nieuw kaartje (ons contact persoon was er niet dus de jongen aan de lijn ging het regelen). Deze werd dus opgestuurd. Gelukkig hadden we de andere telefoon nog. Helaas deze bleek door GSMweb stop te zijn gezet. Dus we zaten zonder zakelijke telefoon (2 dagen!) wat voor mij deze 2 dagen niet werkbaar is. Dus maar 2 dagen eerder vakantie genomen. Op vrijdag moesten we de kaartjes binnen krijgen. Maar niks hoor en je kan s'avonds niet terecht met je vragen. Zaterdag wilden we weg gaan op vakantie dus dit werd al een dag later. Zaterdag gebeld ze konden niet zien of er wat verstuurd was naar ons toe. Dit om dat de particulieren afdeling niet in het zakelijk systeem kan kijken. (Dit is wel wat knullig in een 24 uur economie) dus maar gevraagd of ik maandag met spoed terug gebeld kan worden. Deze mevrouw gaf al wel aan dat het versturen vaak mis ging. Maar niet naar het buitenland zonder mobiele telefoons, oma lag in het ziekenhuis en je wil wel contact kunnen houden. Het werd maandag en terugbellen deden ze niet. Dus maar zelf gebeld. Voor het eerst onze verkoper gesproken met wie wij het abonnement hadden geregeld. Hij wist niks van de verkeerde kaartjes en zei dat ze niet zijn opgestuurd. De verkoper zei van niks te weten dat hij moest bellen en dat de kaartjes niet goed waren. Ze gaven aan dat: Het andere abonnement, dat wij hebben, was stopgezet door ons.
Prijs
Kwaliteit
Klantenservice
Totaalscore

Schrijf ook een review over GSMweb!

Prijs
Kwaliteit
Klantenservice
Totaalscore
Klik op de afbeelding voor een nieuwe opgave
=