Top 3 telefoon aanbiedingen

1
Apple iPhone 6S
iPhone 6S100 minuten + 2.5GB€ 34,00 p/m
Bekijk aanbieding
2
Samsung Galaxy S7
Samsung Galaxy S7150 minuten + 5GB€ 34,00 p/m
Bekijk aanbieding
3
Apple iPhone 7
iPhone 7onbeperkt bellen + 1GB€ 48,50 p/m
Bekijk aanbieding

Vergelijk direct 1.861.653 telefoon aanbiedingen

Filter aanpassen ▼
Stel je eigen abonnement samen:
Provider:
Staat jouw telefoonaanbieding er niet tussen? Pas dan je zoekopdracht aan!

Tips en informatie over het vergelijken van telefoon aanbiedingen

Waarschijnlijk ben je op deze website terecht gekomen omdat je op zoek bent naar nieuwe telefoon aanbiedingen. Mogelijk heb je je al enigszins verdiept in het type toestel of wil je gewoon de opvolger van je huidige telefoon. Je zoekt in elk geval een abonnement dat bij je past voor het laagst mogelijke bedrag per maand. Je kan natuurlijk prima terecht bij de lokale telecomwinkel in je woonplaats, maar via onze website vergelijk je in enkele stappen de tarieven van vele telecomwinkels in Nederland. Zo betaal je nooit te veel en heb je altijd het abonnement dat bij je past. Maar waar kan je nu het beste op letten bij het vergelijken van een nieuw abonnement? Wij leggen het je graag uit.

Waar moet je op letten bij het vergelijken van een nieuw telefoon abonnement?

Het kiezen van een nieuw abonnement kan vrij ingewikkeld zijn. Welke provider kan je het beste kiezen? Hoeveel belminuten heb je nodig? Hoeveel MB’s denk je te verbruiken? En zo zijn er nog veel meer vragen die je jezelf kan stellen voordat je tot de juiste beslissing komt. Gelukkig zijn er veel handige websites waar je terecht kunt voor informatie over telefoonabonnementen. Grofweg zijn er drie mogelijkheden voor een abonnement, deze zijn als volgt in te delen:

De traditionele beller

Dit is de eenvoudigste (ouderwetse) vorm van een abonnement en zijn mensen die geen smartphone hebben. Zij maken geen gebruik van mobiel internet en hebben nog nooit van de termen 3G, 4G, WiFi of Bluetooth gehoord. Dit soort mensen hebben een abonnement nodig om te bellen in nood en om altijd bereikbaar te zijn. Vaak twijfelen dit soort mensen of het verstandig is om een prepaidkaart te houden of toch over te stappen naar een abonnement. In de meeste gevallen is een sim only abonnement met een kleine bel en sms-bundel voldoende en voordeliger dan prepaid bellen. De gemiddelde kosten voor een dergelijk abonnement bedragen tussen de € 7,50 en € 15,00 per maand.

De gemiddelde beller

Dit zijn mensen met een smartphone die vaak gebruik maken van internet. Ze hebben niet het nieuwste mobieltje, maar wel een toestel met voldoende mogelijkheden. Bijvoorbeeld een mid-range smartphone met een prijskaartje tot € 350,- of de eerdere versie van de Samsung Galaxy S. Als je in deze categorie hoort kies je voor een abonnement met een gemiddeld aantal belminuten (lees: 300 – 500 min) en MB's (tussen de 500 MB en 1000 MB). Bij een dergelijk abonnement in combinatie met een telefoon voor rond de € 350,- ben je gemiddeld tussen de € 20,- en € 35,- per maand kwijt.

De hardcore beller

En dan is er natuurlijk de hardcore beller. Dit zijn mensen die altijd het nieuwste van het nieuwste moeten hebben op het gebied van smartphones. Bijvoorbeeld de allernieuwste iPhone, Samsung Galaxy S of de nieuwste HTC One. Aan de toestellen zit natuurlijk een hoog prijskaartje van rond de € 700,- en aan 500 MB internet per maand hebben ze vaak niet genoeg. Als je in deze categorie thuishoort moet je aan een abonnement met minimaal 1500 MB denken, 300 / 500 belminuten en een abonnement van tussen de € 35,- en € 60,- per maand. Het maandbedrag dat je betaald is afhankelijk van eenmalige bijkomende kosten voor het toestel. Als je kiest voor een hogere toestelbundel, hoef je vaak minder bij te betalen voor je smartphone.

Wat voor beller ben jij?

Natuurlijk is niet iedere beller in één van deze hokjes te plaatsen en mogelijk zit je ergens tussen de hardcore en gemiddelde beller in. Hopelijk geeft dit je een richting en heb je een idee van wat je ongeveer per maand kwijt bent. Mocht je nog vragen hebben? Neem dan contact op met onze helpdesk.

Keuzehulp: